loading...

بازرگاني پرشين پيشرانه

پخش لوازم الكتريكي

بازدید : 933
11 زمان : 1399:2

بهترين برنامه محو و تار كننده پشت عكس اندرويد و آيفون

۱۶ تا از بهترين برنامه محو و تار كننده پشت عكس اندرويد و آيفون

امروزه با استفاده از گوشي هاي همراه و بدون نياز به دوربين هاي حرفه اي مي توان به عكسبرداري به حرفه اي ترين روش ها پرداخت. اين گوشي هاي هوشمند با استفاده از برنامه هاي مختلف مي توانند به راحتي با اعمال ويرايش هاي مختلف روي عكس ها به آن ها ظاهري زيبا و حرفه اي ببخشند. يكي از اين ويراش ها كه اعمال آن روي عكس ميتواند به زيباتر شدن تصاوير كمك كند تار كردن پس زمينه عكس مي باشد. در اين مطلب به معرفي بهترين برنامه محو و تار كننده پشت عكس اندرويد و آيفون خواهيم پرداخت.

برنامه مات و تار كننده اطراف و پشت عكس iOS و اندرويد

Best Blur Photo Background Android and iPhone Apps

بررسي برترين برنامه تار كننده پشت عكس براي اندرويد

ابتدا به معرفي چند مورد از بهترين نرم افزار مات كننده پشت عكس براي اندرويد مي پردازيم.

برنامه محو كننده اطراف عكس براي اندرويد After Focus

برنامه تار كننده پشت عكس براي ايفون

اپليكيشن After Focus محيط خوبي را براي كاربران خود فراهم آورده است كه كار را جالب و آسان مي كند. در اپليكيشن مي توانيد انتخاب كنيد كه عكس جديدي بگيريد يا از عكس هايي كه در گالري داريد استفاده نماييد. همچنين مي توانيد با استفاده از انگشت خود نقطه تمركز را تغيير دهيد. علاوه بر اين ها مي توانيد نوع مات كردن تصاوير را به دلخواه خود انتخاب نماييد.

دانلود برنامه تار كننده عكس Photo Editor by Aviary

نرم افزار مات كننده پشت عكس براي اندرويد

Photo Editor by Aviary يك اپليكيشن قدرتمند با مجموعه اي از ابزارها كه علاوه بر تار كردن تصاوير اجازه تغيير نقاط تمركز تصاوير را به كاربران مي دهد. گزينه هاي Blur و Sharpen در اين اپليكيشن نيز در دسترس هستند گرچه شايد كارايي آن ها به آن اندازه كه انتظار داريد نباشد. با اين حال مي توان گفت كه Photo Editor همه نيازهاي شما را جهت مات و تار كردن تصاوير فراهم آورده است. رابط كاربري اپليكيشن كار را براي كاربران آسان كرده است. ويژگي هايي چون انواع استيكرها، رنگ ها و اشكال نيز قابل اضافه كردن به تصاوير هستند.

دانلود برنامه محو كننده قسمتي از عكس PicsArt

برنامه تار كننده پشت عكس براي سامسونگ و..

PicsArt با حدود ۵۰۰ ميليون بار دانلود شدن نشان داده است كه توانسته رضايت كاربران خود را به خوبي جلب نمايد. اين اپليكيشن كارايي به مراتب بيشتري از تار كردن تصاوير دارد و گزينه هاي متعددي را روبروي كاربرانش قرار مي دهد. با استفاده از PicsArt مي توانيد به اعمال انواع فيلترها و ويژگي ها به تصاوير و همچنين برش دادن آن ها بپردازيد. علاوه بر دارا بودن ابزار قدرتمند جهت تار كرن پس زمينه تصاوير، PicsArt ويژگي هاي جالبي ديگري نظير ابزار CutOut هم در اختيار دارد. اين ابزار به كاربران اجازه ساخت استيكرهاي سفارشي مي دهد. شايد تنها ايراد اين اپليكيشن را وجود تبليغات در آن دانست.

دانلود برنامه تار كننده عكس Cymera

نرم افزار مات كننده پشت عكس براي اندرويد

با اپليكيشن اندرويدي Cymera هم مي توانيد عكسبرداري كنيد و هم به ويرايش تصاوير و عكس هاي گرفته شده بپردازيد. كاربراني كه از اين اپليكيشن استفاده مي كنند به هفت لنز مختلف دسترسي خواهند داشت كه به آن ها در گرفتن عكس هايي بهتر كمك مي كنند. علاوه بر اين ها چند افكت جهت مات كردن تصاوير در اين اپليكيشن وجود دارد گرچه شايد نبايد انتظار زيادي از كارايي و عملكرد خوب آن ها داشت. وجود بيش از ۱۳۰ فيلترها جهت بهبود عكس ها از ديگر ويژگي هاي منحصربفرد اين اپليكيشن است. همه اين فيلترها به رايگان در اختيار كاربران قرار داده شده است.

Background Defocus براي گرفتن عكس با پس زمينه تار با گوشي

برنامه تار كننده پشت عكس براي آيفون و اندرويد

Background Defocus براي كساني كه به دنبال مات كردن تصاوير خود و نيز بخشيدن منظره اي حرفه اي به عكس خود هستند انتخاب بسيار خوبي است. اين اپليكيشن همه افكت هاي لازم براي تار كردن تصاوير را در خود جاي داده است. شما مي توانيد با استفاده از انگشتان خود نقاط مد نظرتان را براي مات كرن تصوير انتخاب نماييد. شما مي توانيد اندازه قلمم مو و نيز شدت تاري تصوير را به سليقه خود انتخاب نماييد. همچنين مي توانيد به زوم كردن تصوير و مات نمودن كوچكترين بخش هاي تصوير نيز اقدام كنيد.

دانلود برنامه مات كننده پشت عكس Blur Image – DSLR Focus Effect

برنامه تار كننده پشت عكس ios رايگان

طراحي ظريف رابط كاربري Blur Image – DSLR Focus Effect و وجود انواع قابليت ها و امكانات در آن، اين اپليكيشن را به يكي از بهترين انتخاب ها در حوزه خود تبديل مي كند. كاربران اندرويد مي توانند به راحتي پس زمينه عكس هاي خود را تار كنند تا ظاهري حرفه اي به آن ها ببخشند. اگر در هر مرحله اي از كار نتيجه بدست آمده را دوست نداشتيد مي توانيد به راحتي تغييرات صورت گرفته را غير فعال كرده و عكس را به حالت قبلي برگردانيد. همچنين با Blur Image مي توانيد به اشتراك گذاري عكس هاي خود در شبكه هاي اجتماعي نيز بپردازيد.

اگر مي خواهيد عكس هاي خود را سياه و سفيد كنيد مي توانيد به مطلب ۷ تا از بهترين برنامه هاي ويرايش و تبديل عكس رنگي به سياه و سفيد اندرويد و آيفون در انزل وب رجوع كنيد.

دانلود برنامه پشت عكس محو كن Focus Effect

گرفتن عكس با پس زمينه تار با گوشي

هر كسي كه علاقه مند به تار كردن تصاوير خود است مطمئنا از كار كردن با Focus Effect لذت خواهد برد. كاربران Focus Effect مي توانند به راحتي تصاوير مورد نظر خود را انتخاب كرده و به ويرايش ان ها بپردازند. آن ها مي توانند تنها قسمتي از عكس را تار كرده و سپس ادامه كار را به خود اپليكيشن بسپارند تا به صورت خودكار عمليات تار كردن پس زمينه تصوير را انجام دهد. Focus Effect حتي امكان انتخاب شكل تار كردن تصاوير را نيز فراهم نموده است. البته يكي از ايرادات اين اپليكيشن را مي توان در استفاده از تبليغات در محيط برنامه دانست كه تا حدودي از محبوبيت آن كاسته است.

دانلود برنامه مات كننده پشت عكس LightX Photo Editor & Photo Effects

دانلود برنامه مات كننده پشت عكس

LightX يكي از محبوب ترين اپليكيشن هاي موجود در گوگل پلي با بيش از ۵۰ ميليون بار دانلود است. LightX را نمي توان صرفا اپليكيشني براي تار كردن پس زمينه تصاوير داسنت بلكه امكانات كاملي از همه ويژگي ها و قابليت هاي مورد نياز جهت ويرايش و بهبود تصاوير در اين اپليكيشن گردآوري شده است. انواع ابزارها، افكت ها و فيلترها را مي توانيد در LightX بيابيد. همچنين وجود قابليت فوكوس بر روي عكس كه به شكل بسيار خوبي عمل مي كند اين اپليكيشن را از ديگر رقيبان خود متمايز كرده است.


معرفي بهترين برنامه تار كننده پشت عكس براي آيفون

در ادامه به معرفي چند تا از برنامه محو كننده اطراف عكس براي آيفون خواهيم پرداخت.

دانلود برنامه محو پس زمينه عكس Snapseed

دانلود برنامه مات كننده پشت عكس

اپليكيشن Snapseed يكي از بهترين ها در حوزه ويرايش تصاوير است. از ويژگي هاي كليدي ان مي توان به دارا بودن حدود ۳۰ ابزار و فيلتر، كار با فايل هاي RAW، برش تصاوير، چرخاندن آن ها و البته محو كردن پس زمينه عكس ها و تصاوير را ذكر نمود. ابن ويژگي ها با استفاده از رابط كاربري ساده برنامه به راحتي در اختيار كاربران قرار گرفته اند.

Bokeh Lens برنامه تار كننده پشت عكس اپل

برنامه محو كننده اطراف عكس براي اندرويد

Bokeh Lens يكي ديگر از اپليكيشن هاي محبوب جهت ويرايش تصاوير است كه با توجه به قابليت هايي كه دارد به راحتي كاربران را جهت تار كردن پس زمينه تصاوير و عكس ها كمك مي كند. ابزار انتخاب اجزاي مختلف تصوير در اين اپليكيشن به گونه اي طراحي شده است كه كار با آن بسيار راحت مي باشد. همچنين امكان زوم روي تصوير و انتخاب ناحيه اي خاص از آن نيز فراهم شده است.

FabFocus برنامه تار كننده پشت عكس براي آيفون

برنامه تار كننده پشت عكس اپل

با استفاده از اپليكيشن FabFocus در آيفون مي توانيد به اضافه كردن تاري، عمق و انواع افكت ها به تصاوير خود بپردازيد. از جهاتي شايد بتوان گفت كه FabFocus از بهترين برنامه ها جهت محو كردن پس زمينه عكس ها و تصاوير است. اين اپليكيشن به خصوص براي كار با عكس هاي پرتره بسيار مناسب است. شيوه طراحي برنامه هم به گونه اي است كه همه ابزارها و ويژگي ها به سرعت در اختيار كاربر قرار مي گيرد. البته FabFocus رايگان نيست و براي استفاده از آن بايد پول بپردازيد.

دانلود برنامه محو كننده قسمتي از عكس Filterstorm Neue

برنامه تار كننده پشت عكس ios رايگان

با دانلود برنامه پشت عكس محو كن Filterstorm Neue همه ابزارهايي را كه براي ويرايش تصاوير به شكل هاي مختلف و با سليقه هايي متفاوت نياز داريد دراختيار شما مي گذارد. از ماسك هاي مختلف تا فيلترهايي از پيش آماده شده. شيوه استفاده از آن بسيار آسان، سريع و لذتبخش است و به گونه اي طراحي شده است كه از تمام ظرفيت هاي سخت افزاري به خوبي استفاده نمايد. در اين اپليكيشن مي توانيد از امكاناتي چون سياه و سفيد كردن تصاوير، تنظيم روشنايي و وضوح، برش قسمتي از آن ها و از همه مهم تر محو كردن بخشي از عكس ها استفاده كنيد.

PortraitCam براي گرفتن عكس با پس زمينه تار

برنامه تار كننده پشت عكس براي آيفون و اندرويد

PortraitCam يكي ديگر از اپليكيشن هايي است كه مخصوصا براي كار با انواع عكس هاي پرتره توسعه داده شده اند. با استفاده از الگوريتم هاي يادگيري ماشين، اين اپليكيشن به طور خودكار صورت را در عكس تشخيص مي دهد و روي آن فوكوس مي كند. PortraitCam علاوه بر تار كردن پس زمينه عكس ها از امكانات زياد ديگري هم برخوردار است. اين برنامه محو كننده دور عكس امكاناتي مثل تنظيم رنگ خودكار، عمق بخشيدن به عكس و نيز قابليت هايي جهت كار با عكس هايي كه از طريق دوربين هاي DSLR گرفته شده اند.

برنامه محو كننده دور عكس Tadaa SLR

نرم افزار مات كننده پشت عكس براي اندرويد

Tadaa SLR يكي ديگر از بهترين برنامه ها در زمينه كار با تصاوير و گرفتن عكس با پس زمينه تار در آيفون است. با اين اپليكيشن مي توانيد خودتان عكس هايي با كيفيت بگيريد و سپس با امكانات مختلفي كه در اختيار شما قرار داده شده است به ويرايش و اصلاح آن ها طبق سليقه خود بپردازيد. در اين اپليكيشن هم به راحتي مي توانيد پس زمينه عكس هاي خود را محو و تار كنيد بدون آن كه در كيفيت اصلي تصوير خللي وارد شود.

برنامه تار كننده پشت عكس iOS رايگان Big Lens

گرفتن عكس با پس زمينه تار با گوشي

Big Lens از محوب ترين اپليكيشن ها مي باشد كه توانسته است ظرف تنها ۶ ماه ركورد يك ميليون دانلود را بدست آورد. اين نشان از قابليت ها و امكانات بالاي اين نرم فزار است. Big Lens عمق عكس هاي DSLR را براي شما به ارمغان مي آورد و در كنار آن دوربين آيفون را مجهز به قابليت هايي جالب مي كند. اين اپليكيشن از سيستم فوكوس هوشمند بهره مي برد. ضمن اينكه دارا بودن بيش از ۱۸ فيلتر مختلف به شما اجازه بهبود و افزايش كيفيت تصاوير را مي دهد. اين اپليكيشن داراي ابزاري اختصاصي جهت محو كردن عكس ها نيز مي باشد.

Blur Image Background ، برنامه تار كننده پشت عكس براي آيفون

نرم افزار مات كننده پشت عكس براي اندرويد

Blur Image Background همانطور كه از اسمش هم پيداست مخصوص گرفتن عكس با پس زمينه تار است. شما مي توانيد به راحتي عكس مورد نظر خود را انتخاب نماييد و سپس با استفاده از افكت هايي كه در اين نرم افزار دراختيارتان قرار گرفته است بخش هايي از آن را تار و محو كنيد. از ديگر قابليت هاي اين اپليكيشن مي توان به امكان به اشتراك گذاري تصاوير ويرايش شده در شبكه هاي اجتماعي به صورت مستقيم اشاره نمود.

بهترين برنامه محو و تار كننده پشت عكس اندرويد و آيفون

۱۶ تا از بهترين برنامه محو و تار كننده پشت عكس اندرويد و آيفون

امروزه با استفاده از گوشي هاي همراه و بدون نياز به دوربين هاي حرفه اي مي توان به عكسبرداري به حرفه اي ترين روش ها پرداخت. اين گوشي هاي هوشمند با استفاده از برنامه هاي مختلف مي توانند به راحتي با اعمال ويرايش هاي مختلف روي عكس ها به آن ها ظاهري زيبا و حرفه اي ببخشند. يكي از اين ويراش ها كه اعمال آن روي عكس ميتواند به زيباتر شدن تصاوير كمك كند تار كردن پس زمينه عكس مي باشد. در اين مطلب به معرفي بهترين برنامه محو و تار كننده پشت عكس اندرويد و آيفون خواهيم پرداخت.

برنامه مات و تار كننده اطراف و پشت عكس iOS و اندرويد

Best Blur Photo Background Android and iPhone Apps

بررسي برترين برنامه تار كننده پشت عكس براي اندرويد

ابتدا به معرفي چند مورد از بهترين نرم افزار مات كننده پشت عكس براي اندرويد مي پردازيم.

برنامه محو كننده اطراف عكس براي اندرويد After Focus

برنامه تار كننده پشت عكس براي ايفون

اپليكيشن After Focus محيط خوبي را براي كاربران خود فراهم آورده است كه كار را جالب و آسان مي كند. در اپليكيشن مي توانيد انتخاب كنيد كه عكس جديدي بگيريد يا از عكس هايي كه در گالري داريد استفاده نماييد. همچنين مي توانيد با استفاده از انگشت خود نقطه تمركز را تغيير دهيد. علاوه بر اين ها مي توانيد نوع مات كردن تصاوير را به دلخواه خود انتخاب نماييد.

دانلود برنامه تار كننده عكس Photo Editor by Aviary

نرم افزار مات كننده پشت عكس براي اندرويد

Photo Editor by Aviary يك اپليكيشن قدرتمند با مجموعه اي از ابزارها كه علاوه بر تار كردن تصاوير اجازه تغيير نقاط تمركز تصاوير را به كاربران مي دهد. گزينه هاي Blur و Sharpen در اين اپليكيشن نيز در دسترس هستند گرچه شايد كارايي آن ها به آن اندازه كه انتظار داريد نباشد. با اين حال مي توان گفت كه Photo Editor همه نيازهاي شما را جهت مات و تار كردن تصاوير فراهم آورده است. رابط كاربري اپليكيشن كار را براي كاربران آسان كرده است. ويژگي هايي چون انواع استيكرها، رنگ ها و اشكال نيز قابل اضافه كردن به تصاوير هستند.

دانلود برنامه محو كننده قسمتي از عكس PicsArt

برنامه تار كننده پشت عكس براي سامسونگ و..

PicsArt با حدود ۵۰۰ ميليون بار دانلود شدن نشان داده است كه توانسته رضايت كاربران خود را به خوبي جلب نمايد. اين اپليكيشن كارايي به مراتب بيشتري از تار كردن تصاوير دارد و گزينه هاي متعددي را روبروي كاربرانش قرار مي دهد. با استفاده از PicsArt مي توانيد به اعمال انواع فيلترها و ويژگي ها به تصاوير و همچنين برش دادن آن ها بپردازيد. علاوه بر دارا بودن ابزار قدرتمند جهت تار كرن پس زمينه تصاوير، PicsArt ويژگي هاي جالبي ديگري نظير ابزار CutOut هم در اختيار دارد. اين ابزار به كاربران اجازه ساخت استيكرهاي سفارشي مي دهد. شايد تنها ايراد اين اپليكيشن را وجود تبليغات در آن دانست.

دانلود برنامه تار كننده عكس Cymera

نرم افزار مات كننده پشت عكس براي اندرويد

با اپليكيشن اندرويدي Cymera هم مي توانيد عكسبرداري كنيد و هم به ويرايش تصاوير و عكس هاي گرفته شده بپردازيد. كاربراني كه از اين اپليكيشن استفاده مي كنند به هفت لنز مختلف دسترسي خواهند داشت كه به آن ها در گرفتن عكس هايي بهتر كمك مي كنند. علاوه بر اين ها چند افكت جهت مات كردن تصاوير در اين اپليكيشن وجود دارد گرچه شايد نبايد انتظار زيادي از كارايي و عملكرد خوب آن ها داشت. وجود بيش از ۱۳۰ فيلترها جهت بهبود عكس ها از ديگر ويژگي هاي منحصربفرد اين اپليكيشن است. همه اين فيلترها به رايگان در اختيار كاربران قرار داده شده است.

Background Defocus براي گرفتن عكس با پس زمينه تار با گوشي

برنامه تار كننده پشت عكس براي آيفون و اندرويد

Background Defocus براي كساني كه به دنبال مات كردن تصاوير خود و نيز بخشيدن منظره اي حرفه اي به عكس خود هستند انتخاب بسيار خوبي است. اين اپليكيشن همه افكت هاي لازم براي تار كردن تصاوير را در خود جاي داده است. شما مي توانيد با استفاده از انگشتان خود نقاط مد نظرتان را براي مات كرن تصوير انتخاب نماييد. شما مي توانيد اندازه قلمم مو و نيز شدت تاري تصوير را به سليقه خود انتخاب نماييد. همچنين مي توانيد به زوم كردن تصوير و مات نمودن كوچكترين بخش هاي تصوير نيز اقدام كنيد.

دانلود برنامه مات كننده پشت عكس Blur Image – DSLR Focus Effect

برنامه تار كننده پشت عكس ios رايگان

طراحي ظريف رابط كاربري Blur Image – DSLR Focus Effect و وجود انواع قابليت ها و امكانات در آن، اين اپليكيشن را به يكي از بهترين انتخاب ها در حوزه خود تبديل مي كند. كاربران اندرويد مي توانند به راحتي پس زمينه عكس هاي خود را تار كنند تا ظاهري حرفه اي به آن ها ببخشند. اگر در هر مرحله اي از كار نتيجه بدست آمده را دوست نداشتيد مي توانيد به راحتي تغييرات صورت گرفته را غير فعال كرده و عكس را به حالت قبلي برگردانيد. همچنين با Blur Image مي توانيد به اشتراك گذاري عكس هاي خود در شبكه هاي اجتماعي نيز بپردازيد.

اگر مي خواهيد عكس هاي خود را سياه و سفيد كنيد مي توانيد به مطلب ۷ تا از بهترين برنامه هاي ويرايش و تبديل عكس رنگي به سياه و سفيد اندرويد و آيفون در انزل وب رجوع كنيد.

دانلود برنامه پشت عكس محو كن Focus Effect

گرفتن عكس با پس زمينه تار با گوشي

هر كسي كه علاقه مند به تار كردن تصاوير خود است مطمئنا از كار كردن با Focus Effect لذت خواهد برد. كاربران Focus Effect مي توانند به راحتي تصاوير مورد نظر خود را انتخاب كرده و به ويرايش ان ها بپردازند. آن ها مي توانند تنها قسمتي از عكس را تار كرده و سپس ادامه كار را به خود اپليكيشن بسپارند تا به صورت خودكار عمليات تار كردن پس زمينه تصوير را انجام دهد. Focus Effect حتي امكان انتخاب شكل تار كردن تصاوير را نيز فراهم نموده است. البته يكي از ايرادات اين اپليكيشن را مي توان در استفاده از تبليغات در محيط برنامه دانست كه تا حدودي از محبوبيت آن كاسته است.

دانلود برنامه مات كننده پشت عكس LightX Photo Editor & Photo Effects

دانلود برنامه مات كننده پشت عكس

LightX يكي از محبوب ترين اپليكيشن هاي موجود در گوگل پلي با بيش از ۵۰ ميليون بار دانلود است. LightX را نمي توان صرفا اپليكيشني براي تار كردن پس زمينه تصاوير داسنت بلكه امكانات كاملي از همه ويژگي ها و قابليت هاي مورد نياز جهت ويرايش و بهبود تصاوير در اين اپليكيشن گردآوري شده است. انواع ابزارها، افكت ها و فيلترها را مي توانيد در LightX بيابيد. همچنين وجود قابليت فوكوس بر روي عكس كه به شكل بسيار خوبي عمل مي كند اين اپليكيشن را از ديگر رقيبان خود متمايز كرده است.


معرفي بهترين برنامه تار كننده پشت عكس براي آيفون

در ادامه به معرفي چند تا از برنامه محو كننده اطراف عكس براي آيفون خواهيم پرداخت.

دانلود برنامه محو پس زمينه عكس Snapseed

دانلود برنامه مات كننده پشت عكس

اپليكيشن Snapseed يكي از بهترين ها در حوزه ويرايش تصاوير است. از ويژگي هاي كليدي ان مي توان به دارا بودن حدود ۳۰ ابزار و فيلتر، كار با فايل هاي RAW، برش تصاوير، چرخاندن آن ها و البته محو كردن پس زمينه عكس ها و تصاوير را ذكر نمود. ابن ويژگي ها با استفاده از رابط كاربري ساده برنامه به راحتي در اختيار كاربران قرار گرفته اند.

Bokeh Lens برنامه تار كننده پشت عكس اپل

برنامه محو كننده اطراف عكس براي اندرويد

Bokeh Lens يكي ديگر از اپليكيشن هاي محبوب جهت ويرايش تصاوير است كه با توجه به قابليت هايي كه دارد به راحتي كاربران را جهت تار كردن پس زمينه تصاوير و عكس ها كمك مي كند. ابزار انتخاب اجزاي مختلف تصوير در اين اپليكيشن به گونه اي طراحي شده است كه كار با آن بسيار راحت مي باشد. همچنين امكان زوم روي تصوير و انتخاب ناحيه اي خاص از آن نيز فراهم شده است.

FabFocus برنامه تار كننده پشت عكس براي آيفون

برنامه تار كننده پشت عكس اپل

با استفاده از اپليكيشن FabFocus در آيفون مي توانيد به اضافه كردن تاري، عمق و انواع افكت ها به تصاوير خود بپردازيد. از جهاتي شايد بتوان گفت كه FabFocus از بهترين برنامه ها جهت محو كردن پس زمينه عكس ها و تصاوير است. اين اپليكيشن به خصوص براي كار با عكس هاي پرتره بسيار مناسب است. شيوه طراحي برنامه هم به گونه اي است كه همه ابزارها و ويژگي ها به سرعت در اختيار كاربر قرار مي گيرد. البته FabFocus رايگان نيست و براي استفاده از آن بايد پول بپردازيد.

دانلود برنامه محو كننده قسمتي از عكس Filterstorm Neue

برنامه تار كننده پشت عكس ios رايگان

با دانلود برنامه پشت عكس محو كن Filterstorm Neue همه ابزارهايي را كه براي ويرايش تصاوير به شكل هاي مختلف و با سليقه هايي متفاوت نياز داريد دراختيار شما مي گذارد. از ماسك هاي مختلف تا فيلترهايي از پيش آماده شده. شيوه استفاده از آن بسيار آسان، سريع و لذتبخش است و به گونه اي طراحي شده است كه از تمام ظرفيت هاي سخت افزاري به خوبي استفاده نمايد. در اين اپليكيشن مي توانيد از امكاناتي چون سياه و سفيد كردن تصاوير، تنظيم روشنايي و وضوح، برش قسمتي از آن ها و از همه مهم تر محو كردن بخشي از عكس ها استفاده كنيد.

PortraitCam براي گرفتن عكس با پس زمينه تار

برنامه تار كننده پشت عكس براي آيفون و اندرويد

PortraitCam يكي ديگر از اپليكيشن هايي است كه مخصوصا براي كار با انواع عكس هاي پرتره توسعه داده شده اند. با استفاده از الگوريتم هاي يادگيري ماشين، اين اپليكيشن به طور خودكار صورت را در عكس تشخيص مي دهد و روي آن فوكوس مي كند. PortraitCam علاوه بر تار كردن پس زمينه عكس ها از امكانات زياد ديگري هم برخوردار است. اين برنامه محو كننده دور عكس امكاناتي مثل تنظيم رنگ خودكار، عمق بخشيدن به عكس و نيز قابليت هايي جهت كار با عكس هايي كه از طريق دوربين هاي DSLR گرفته شده اند.

برنامه محو كننده دور عكس Tadaa SLR

نرم افزار مات كننده پشت عكس براي اندرويد

Tadaa SLR يكي ديگر از بهترين برنامه ها در زمينه كار با تصاوير و گرفتن عكس با پس زمينه تار در آيفون است. با اين اپليكيشن مي توانيد خودتان عكس هايي با كيفيت بگيريد و سپس با امكانات مختلفي كه در اختيار شما قرار داده شده است به ويرايش و اصلاح آن ها طبق سليقه خود بپردازيد. در اين اپليكيشن هم به راحتي مي توانيد پس زمينه عكس هاي خود را محو و تار كنيد بدون آن كه در كيفيت اصلي تصوير خللي وارد شود.

برنامه تار كننده پشت عكس iOS رايگان Big Lens

گرفتن عكس با پس زمينه تار با گوشي

Big Lens از محوب ترين اپليكيشن ها مي باشد كه توانسته است ظرف تنها ۶ ماه ركورد يك ميليون دانلود را بدست آورد. اين نشان از قابليت ها و امكانات بالاي اين نرم فزار است. Big Lens عمق عكس هاي DSLR را براي شما به ارمغان مي آورد و در كنار آن دوربين آيفون را مجهز به قابليت هايي جالب مي كند. اين اپليكيشن از سيستم فوكوس هوشمند بهره مي برد. ضمن اينكه دارا بودن بيش از ۱۸ فيلتر مختلف به شما اجازه بهبود و افزايش كيفيت تصاوير را مي دهد. اين اپليكيشن داراي ابزاري اختصاصي جهت محو كردن عكس ها نيز مي باشد.

Blur Image Background ، برنامه تار كننده پشت عكس براي آيفون

نرم افزار مات كننده پشت عكس براي اندرويد

Blur Image Background همانطور كه از اسمش هم پيداست مخصوص گرفتن عكس با پس زمينه تار است. شما مي توانيد به راحتي عكس مورد نظر خود را انتخاب نماييد و سپس با استفاده از افكت هايي كه در اين نرم افزار دراختيارتان قرار گرفته است بخش هايي از آن را تار و محو كنيد. از ديگر قابليت هاي اين اپليكيشن مي توان به امكان به اشتراك گذاري تصاوير ويرايش شده در شبكه هاي اجتماعي به صورت مستقيم اشاره نمود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 17

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 173
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 96
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 28
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 460
  • بازدید ماه : 1314
  • بازدید سال : 10749
  • بازدید کلی : 452722
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی